АТА-АНАЛАРДЫ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ ОРТАЛЫҒЫ. ЦЕНТР ПЕДАГОГИЧЕСКОЙ ПОДДЕРЖКИ РОДИТЕЛЕЙ. » КГУ «общеобразовательная школа №57» Управления образования г. Алматы
Алматы қаласы Білім басқармасының
«№57 жалпы білім беретін мектебі»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау :
+7(727) 2343699
Есепші бөлімі:
+7(727) 3966741
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » АТА-АНАЛАРДЫ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ ОРТАЛЫҒЫ. ЦЕНТР ПЕДАГОГИЧЕСКОЙ ПОДДЕРЖКИ РОДИТЕЛЕЙ.
05
желтоқсан
2023

АТА-АНАЛАРДЫ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ ОРТАЛЫҒЫ. ЦЕНТР ПЕДАГОГИЧЕСКОЙ ПОДДЕРЖКИ РОДИТЕЛЕЙ.

Позитивті білім беру мәдениетін дамыту арқылы балалардың әл-ауқатын қамтамасыз ету мақсатында 2023-2024 оқу жылынан бастап білім беру ұйымдарында ата-аналарға педагогикалық қолдау көрсету орталықтары жұмыс істей бастады. Алматы қаласы Жетісу ауданы №57 мектеп жанындағы «Педагогикалық қолдау орталығының» жұмысы мектептің ата-аналар қауымдастығының өкілдерін шақырумен ашылу салтанатынан басталып, кейін «Дөңгелек үстел» отырысымен жалғасты. Онда Орталықтың міндеттері мен жұмыс жоспары таныстырылды. Сондай-ақ, педагог психолог М.Л.Станбекова ата-аналарға орталықтың жұмысы туралы түсініктеме берді.
Ата-аналар білім берудің әртүрлі үлгілеріндегі ата-аналардың позицияларын сезініп, әртүрлі жағдайлардағы тәсілдерді түсінді, бала рөлін сезіне алды. Ата-аналар қызығушылық танытып, белсенді қатысып, өз пікірлерімен бөлісті. Біздің мектеп табысты ынтымақтастық үшін ата-аналармен диалогқа әрқашан ашық.
В целях обеспечения благополучия детей через развитие культуры позитивного воспитания в организациях образования с 2023-2024 учебного года стали функционировать центры педагогической поддержки родителей.
Работа «Центра педагогической поддержки» в#57школежетысускогорайонагородаалматы началась с церемония открытия с приглашением представителей родительской общественности школы, далее продолжили встречу за круглым столом, на котором были представлены задачи и план работы Центра. Также педагогом-психологом М.Л.Станбековой проведены разъяснения для родителей начальной школы и среднего звена. Родители смогли прочувствовать и понять позиции родителей в разных моделях воспитания, осознать подходы в различных ситуациях, побывать в роли ребенка. Родители были заинтересованы, активно участвовали, делились мнением.
Наша школа всегда открыта для диалога с родителями для успешного сотрудничества.